Cadouri de ziua internațională a cărții: Cărți gratis


Drag cititor, sigur știi că astăzi, 23 aprilie, iubitorii de lectură din întreaga lume sărbătoresc Ziua internațională a cărții.
Deși numai acum o săptămână m-am gândit la această zi deosebit de importantă și pentru mine ca autor, mi-e rușine să recunosc că, ocupată fiind cu lucruri lumești și total acaparată de griji și îndatoriri, am uitat complet de ea până azi dimineață.
Mea culpa.

Dacă mă urmărești, știi că am publicat multe cărți în ultimii 3 ani.
Mi-am început cariera scriind în engleză, însă, la sfârșitul anului 2018, am început să scriu serios și în limba română.
Până azi, 23 aprilie 2019, am scris și publicat:
  • 11 cărți de bucate tradiționale și originale - cred că-s mai multe, dar chiar n-am ținut șirul
  • 4 cărți de auto-ajutor
  • 1 roman de dragoste
  • 1 carte de memorii din copilăria comunistă
  • 1 colecție de versuri hilare
În acest moment, lucrez (concomitent) la mai multe romane și o carte de auto-ajutor.
Dacă dorești să fii printre primii care află când ies aceste cărți, abonează-te Gratis la scrisoarea ocazională. Apasă aici.
Și când zic „ocazională”, chiar așa este. Trimit mesaje numai în cazuri speciale.
Te poți dezabona oricând.
Nu mă supăr, însă este pierderea ta.

Cu ocazia acestei sărbători glorioase, ziua internațională a cărții, am o surpriză pentru iubitorii de lectură, în special pentru cei care sunt interesați de povești adevărate din timpul comunismului și pentru iubitorii de romane de dragoste „un pic altfel”. 

De astăzi, 23 aprilie 2019, și până marți, 30 aprilie 2019, 3 dintre cărțile mele cele mai iubite de cititori se pot descărca GRATIS.

Mă refer la cărți electronice care pot fi citite pe orice dispozitiv electronic, cum ar fi:
  • calculator (PC/laptop)
  • tableta
  • eReader (tabletă numai pentru citit)
  • telefon „deștept”/smartphone

Care titluri sunt GRATIS? 


Carti de Cristina G. Gratis-14-nuante-de-rosu-Ada-un-roman



GRATIS-Carti_Electronice-14-nuante-de-rosu-de Cristina G.
GRATIS-Carti_Electronice-Publica si vinde-ti singur cartea-de Cristina G.

Această ultimă carte se adresează celor care scriu, dar n-au găsit nicio editură dispusă să le publice operele, sau/și celor care cochetează cu ideea de a publica. 

De unde se pot descărca? 
De peste tot online. Este de ajuns să scrii titlul cărții în orice motor de căutare (ori numele meu cu punct după G.) și-ți vor ieși multe rezultate.

Aici ai niște linkuri directe. 
Nu știu cât timp ai tu să citești săptămâna asta, dar chiar dacă nu ai, îți sugerez să descarci aceste cărți în momentul în care prețul afișat va fi 0.
Am schimbat prețul azi-dimineață, însă durează ceva timp până toate platformele digitale înregistrează acest proces.
Google Books este cel mai rapid.

Descarcă-le acum și citește-le când ai timp.

GRATIS-Carti_Electronice-de Cristina G. Gherghel


De ce ofer cărțile GRATIS? 
Pentru că sunt autor, nu om de afaceri.
Nu vreau să mă ascund după degete și să zic că scriu pentru glorie.
Aș fi o ipocrită și/sau o mincinoasă dacă aș afirma că nu mi-ar plăcea să câștig ceva din munca mea. Mă dedic trup și suflet, lucrez non-stop adică sunt scriitor full-time.
Sunt conștientă că sunt mulți oameni care au multe de plătit și nu au o sumă deoparte pentru cărți.
Știu ce-nseamnă să nu-ți permiți o carte când ai vrea să citești.

Doresc ca poveștile mele să fie citite de cât mai multe persoane, așa că împarte cu prietenii tăi această postare.
Nu se știe cine este interesat și de ce.

Invit pe iubitorii de lectură, avuți sau nu, să descarce aceste cărți până pe 30 aprilie 2019 (inclusiv), și să le citească când au timp. Poate în vara asta, la iarnă sau... nu știu, să le dea cadou.

Și dacă ai citit și ți-a plăcut, te rog din suflet să lași o mărturie scrisă (recenzie/părere) pe site-urile de unde ai descărcat-o, pe Goodreads, pe orice pagină personală, pe bloguri sau/și rețele sociale.
Orice recenzie va fi apreciată extraordinar și mă aplec umil în fața celor care o fac.
Știu că nu este ușor.

Pe Goodreads nu trebuie să-ți faci cont separat dacă ai Facebook.


Urmărește-mă pe Ziarul de Roman, căci în fiecare vineri public un material nou.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva frumos de zis, te rog din suflet să o faci.
Sunt un om care respectă fiecare ființă și lucru și admir pe cei care luptă pentru visurile lor.
Merg pe principiile: "Împrăștie iubire și iubire vei primi = Dă și-ți va fi dat." "Ce ție nu-ți place altuia nu face."