14 nuanțe de roșu și Goodreads

Dragi cititori ai cărții 14 nuanțe de roșu,

Nu s-au inventat cuvinte care să exprime ce simt când mă opresc oamenii pe stradă să-mi spună cât de mult se regăsesc în amintirile din copilărie pe care le-am adunat în memoriile mele din Epoca de Aur.
O bucurie fără margini îmi inundă sufletul, căci un autor pentru cititori scrie. Dacă ei nu empatizează, autorul și-a pierdut timpul. Existența lui (sau a ei) este inutilă.

Când aud pe cineva spunând: „Se citește atât de ușor... Parcă nu-i o carte, parcă mi-ai vorbi direct.” sau, cum mi-a scris într-un mesaj privat Ramona: „Parcă sunt eu acolo, parcă o văd pe mama ta țesând, parcă te văd alergând, parcă îți văd lacrimile curgând pe obraji și-aș vrea să întind mâna să ți le șterg...” nu, nu reușesc să explic ce simt.

Cine mă cunoaște și mă citește de mult timp, știe că pentru a da oamenilor aceste simțiri am vrut să devin scriitoare.
Și nu există fericire mai mare când veniți la mine sau îmi scrieți să mă felicitați și să mă rugați să scriu mai mult, în special, când îmi mărturisiți că de felul vostru nu citiți, dar povestirile mele vă hipnotizează parcă.

Și iată de ce consider că „14 nuanțe de roșu” merită să fie cunoscută pe scară largă. Dar singură nu pot face asta.
Numai cititorii pot face ca o carte să aibă succes.

De aceea, te rog, dacă ai citit cartea și ți-a plăcut, adu un tribut țăranului român de odinioară care a fost considerat pleava societății comuniste, în ciuda faptului că a dus tot greul țării în spate, și lasă o recenzie pe Goodreads apăsând pe aceste link:
https://www.goodreads.com/book/show/45042597-14-nuante-de-rosu


Ce este Goodreads? 
Un site, o pagină, o platformă cu recomandări și informații despre cărți.

Cum intri pe Goodreads, că nu ai auzit niciodată de așa ceva? 
Dacă ai cont pe Facebook, te poți conecta pe Goodreads cu același cont apăsând aici: https://www.goodreads.com.

Ce trebuie să scrii? 
Ceea ce simți. În cuvintele tale. Nu trebuie să fii un expert în așa ceva. Numai criticii sunt experți și critica... nu este un fapt care împinge o carte înspre succes, dimpotrivă, o trage în jos și o îngroapă.

Dacă chiar nu știi ce să scrii, spune, de exemplu:
„M-am regăsit în multe capitole.” 
„Nu am putut s-o las din mână.” 
„Îmi spunea mama că era așa cum povestește Cristina, însă mi-era greu să cred. Acum am probele scrise negru pe alb.”
„Mi-a plăcut foarte mult și o recomand din toată inima.”
„Chiar așa a fost, numai că eu am uitat.”
„Eu n-am trăit așa ceva, însă mi se pare extraordinar.”

Da, da, exemplele sunt pozitive deoarece consider că „14 nuanțe de roșu” merită.

Dacă nu știi unde să apeși și ce să faci, uite am pus o săgeată roșu-galben indicând direcția „Rate this book”.
Stelele sunt extrem de importante. Nu te zgârci la ele. Nu-ți cere nimeni bani dacă apeși pe 5.


Devin-o-mi prieten și urmărește-mă. E gratis.
Aici totul contează, în special numerele și stelele.

Dacă ești din Gherăești, hai să ne punem comuna pe harta României, și de ce nu, a lumii.

Îți mulțumesc și mă înclin în fața tuturor celor care dau curs invitației mele. Știu că vă cer mult, căci nu toți suntem familiarizați cu internetul.
Nici eu nu eram, nici eu nu știam, dar am învățat încetul cu încetul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva frumos de zis, te rog din suflet să o faci.
Sunt un om care respectă fiecare ființă și lucru și admir pe cei care luptă pentru visurile lor.
Merg pe principiile: "Împrăștie iubire și iubire vei primi = Dă și-ți va fi dat." "Ce ție nu-ți place altuia nu face."