Ce părere ai? - Asociație caritabilă

Drag cititor, nu te rețin mult.

Ai citit sau auzit poate de Iubiți Bătrânii.

Încă nu a fost înființată legal și de aceea aș dori să te întreb tu cum ai numi o organizație non-guvernamentală (ONG) în folosul mai multor persoane marginalizate, nu numai a bătrânilor? 

Vreau să zic, fundația, care până la urmă va fi o asociație non-profitabilă (detalii în alte postări), se va dedica în special bătrânilor singuri, dar și bolnavilor și celor care suferă din diferite alte motive.

Tot ce vreau de la tine este o idee de nume (denumire). 
Eu am numit-o Iubiți Bătrânii fără să stau mult pe gânduri, deși aveam mai multe idei în cap.
Cum sunt extrem de ocupată cu căsuța mamei, nu reușesc să găsesc un nume potrivit.

Nicio denumire nu mă mulțumește așa că te invit, ba chiar te rog să-ți spui părerea. Orice idee va fi luată serios în considerare.

Acestea sunt cele care mi-au trecut prin cap:
  • Iubiții bătrânii
  • Asociația caritabilă Iosif și Maria Gherghel (părinții mei) 
  • Din dragoste pentru aproapele 
  • Cu inima în mâini
  • ACIM (Asociația caritabilă Iosif și Maria) 
  • Iubiți și ajutați
  • Pentru ei 
Mulțumesc. 

Asociatia non guvernamentala Iubiti Batranii de Cristina G.


Dacă cumva știi vreun avocat care mă poate ajuta să o înființez cât mai curând, te rog să-mi trimiți un mesaj pe Facebook sau lasă-mi un comentariu pe blog. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva frumos de zis, te rog din suflet să o faci.
Sunt un om care respectă fiecare ființă și lucru și admir pe cei care luptă pentru visurile lor.
Merg pe principiile: "Împrăștie iubire și iubire vei primi = Dă și-ți va fi dat." "Ce ție nu-ți place altuia nu face."