It's Never Game Over: Carte de auto-ajutor este Great on Kindle!

Nu, nu e că numai știu să vorbesc românește și amestec engleza cu româna, doar că nu am cum să traduc că nu are sens în română.

Sunt atât de fericită să te informez că o altă carte de auto-ajutor scrisă de mine a fost inclusă în aceste program special - Amazon: Great on Kindle - care este numai la început.


Prima carte și autobiografie a fost Oranges Oranges at Christmas in a Communist Country - A Memoir. 

Iată un fragment din mesajul primit de la Amazon care m-a făcut să mă simt deosebit de norocoasă:

"Bună Cristina,
Suntem încântați să vă spunem că cartea dvs., It's Never Game Over: An Informal Self-Help Publication: Motivation and Emotion, a fost înscrisă într-un nou program Amazon beta numit Great on Kindle - un program pentru cărți electronice de înaltă calitate, care facilitează descoperirea de către clienți.

It's Never Game Over: An Informal Self-Help Publication: Motivation and Emotion a fost înscrisă în "Great on Kindle" deoarece îndeplinește standardele de înaltă calitate ale programului și include caracteristici pe care cititorii le plac cum ar fi imagini de înaltă rezoluție, conținut X-Ray, Enhanced Typesetting, text liber și multe altele... "


Deși asta nu înseamnă că această carte este super extraordinară, este o mare recunoaștere.

Investesc deosebit de mult timp în formatare și editarea cărților mele. O fac pentru cititorii mele pe care îi respect deosebit de mult. 
Mă bucură că Amazon a notat acest lucru. Îi mulțumesc din suflet! 

Îmi trimiseseră ei câteva mesaje în trecut în care mă avertizau că anumite cărți ale mele aveau probleme de formatare și ce m-am mai supărat.
Se pare că anumite pagini nu erau separate, numai că erau dar nu funcționa.
Atunci am crezut că vor doar să mă enerveze sau să mă zboare afară din Amazon și mi-a fost și o frică teribilă.
Din fericire, ei încercau să-mi includă cărțile în acest program și pentru că foile erau unite, nu puteau să o facă.
Norocul meu că am reușit să rezolv problemele de formatare altfel nu aș fi primit niciodată mesaje de genul.

Cartea asta înseamnă foarte mult pentru mine, ca toate cărțile mele dealtfel deoarece investesc fiecare fibră din corpul meu în munca mea. 
Mi-am dorit să fiu scriitoare de când aveam 8 ani, dar n-am îndrăznit nici măcar să visez că aș putea fi recunoscută ca atare într-o zi. 
Și uite că sunt, chiar dacă pe scară mică acum.
Deși muncesc de foarte mulți ani ca să fiu recunoscută, am început să mă expun publicului doar în Decembrie 2015.
Practic sunt doar 3 ani de când sunt scriitoare, 2 cu acte în regulă. Nu pot să mă aștept ca toată lumea să mă cunoască și să mă aprecieze într-un timp atât de scurt.
Da, aș vrea, nu zic nu, aș vrea și-ncă cum că tare mă tem c-am să mor de foame dacă nu se întâmplă cât mai curând...
Dar asta-i altă poveste.

Includerea în acest program o să-mi aducă bani? 
Ca mai sus, sper, dar și ăsta-i un alt discurs.
Poate pe viitor după ce un agent o să-mi ofere un contract de publicare. Sau mă descurc în alte moduri.
Văd eu. Muncesc deocamdată.

Oricum, dacă citești în engleză, te invit să citești această carte care-ți va fi de foarte mare ajutor.


***
Am mare nevoie de sprijin de acea apelez la tine, om cu suflet. 

Orice Îmi placeDistribuieComentează, Urmărește sau orice altă inițiativă pozitivă pe bloguri, platforme de socializare, Goodreads, Amazon, Google Books, și oriunde mai crezi tu, este profund apreciată. 

Degeaba mă susții în secret căci oamenii nu vor ști niciodată de ce o faci.
Dacă vrei să mă sprijini și să-mi arăți că mă apreciezi, fă-o în văzul tuturor. 
Nu te sfii să spui de ce. „Dă și ți se va da.” 
Cei ce nu mă plac nu ezită niciodată să mi-o demonstreze cu vorba și fapta (aș prefera s-o facă cu gândul dar unde-i distracția?). 

Orice cuvânt și act pozitiv public mă poate ajuta să urc încă o treaptă pe scara plină de țepușe a recunoașterii. 
Într-o zi vei putea spune că m-ai cunoscut și apreciat când eram „nimeni”.  

Cum îmi găsești cărțile? 
Tastezi „cărți de Cristina G.” neapărat cu punct după G. în orice motor de căutare (browser) și-ți vor apărea multe rezultate. 

Sau apeși pe link-urile de mai jos.
    Pe YouTube am diferite vlog-uri la unele dintre aceste poezii nepretențioase.

    ***
    Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii la curent cu toate surprizele ce pregătesc. 
    Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

    Ajută un scriitor român care toată viața a împrăștiat și împrăștie iubire. 
    Și asta în ciuda faptului că a fost scuipată, umilită, trântită la pământ și călcată în picioare fără niciun motiv de nenumărate ființe fără suflet care se consideră oameni. 
    Dar asta-i viața, nu?

    Iubire îți doresc! 
    Visurile devin realitate dacă muncești zi și noapte


    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Dacă ai ceva frumos de zis, te rog din suflet să o faci.
    Sunt un om care respectă fiecare ființă și lucru și admir pe cei care luptă pentru visurile lor.
    Merg pe principiile: "Împrăștie iubire și iubire vei primi = Dă și-ți va fi dat." "Ce ție nu-ți place altuia nu face."