Anunturi de Mica Publicitate


  • Îți place să citești și ai mult timp liber? Gramatica limbii române este o jucărie pentru tine? 
Caut persoane interesate să mă ajute la corectarea lucrărilor mele în limba română (dar și engleză), de preferință profesori și studenți de limbă română (și engleză). Abilitatea de a folosi (Microsoft Office) Word este fundamentală.

În momentul de față, nu-mi permit să plătesc în bani, dar ofer servicii la schimb.
De exemplu: Dacă te ocupi profesional de asta, ai intenția să-ți deschizi o afacere, ori pur și simplu te plictisești, îți fac publicitate pe bloguri sau/și în cărțile mele. 

Sunt sigură că-ți dai seama de valoarea publicității în cărți. Nu?  

  • Te pricepi la SEO sau/și îți place să faci marketing?
Am nevoie de ajutor. Îți fac publicitate.

  • Ai o afacere și dorești publicitate în cărțile și pe blogurile mele?
Sponsorizează-mă. Un PayPal link aici
Lucrez la 8 cărți în acest moment căci vreau să mă dedic 100% scrisului. Am o mulțime de povești în cap și nu am timp să le scriu pe toate. Am început prea târziu să-mi urmez visul și n-am nici timp de mine. 

  • Cumpără 100 de cărți scrise de mine, și-ți gătesc o cină delicioasă dacă vii în Exeter (Anglia), sau când vizitez eu România. Nu iubesc călătoriile. 
Mă pricep la gătit să știi, o fac de când aveam 6 ani. Am publicat numeroase cărți de rețete. Acum nu mai ai timp nici pentru gătit.

  • Ești un agent literar sau lucrezi pentru o editură? Ne ajutăm reciproc? 
Am multe cărți care așteaptă să vadă lumina tiparului. Sunt cel mai determinat scriitor pe care l-ai întâlnit sau o să-l întâlnești vreodată. 
Nu sunt interesată de nimic altceva decât de scris. 

  • Ai alte idei de afaceri, sugestii și propuneri (exclus indecente)?

Contactează-mă să discutăm. 

Aceste anunțuri sunt mereu valabile. 


Autor Roman Contemporan Cristina G.


Te-am făcut să zâmbești? 

Orice Îmi placeDistribuieComentează, Urmărește sau altă inițiativă pozitivă pe bloguri, platforme de socializare, pagini personale, forumuri, Goodreads, Amazon, Google Books, și oriunde mai crezi tu, este echivalent cu Mulțumesc.  


Cum îmi găsești cărțile? 
Tastezi „cărți de Cristina G.” neapărat cu punct după G. în orice motor de căutare (browser) și-ți vor apărea multe rezultate. 

Dacă cumperi de pe Amazon ai grijă la costurile de transport. 
Cumpără mai multe cărți odată ca să eviți asta. Nu trebuie să fie toate ale mele. 
Cărțile nu se învechesc și sunt optime idei de cadouri. 

Apasă pe link-urile de mai jos și dă Like și Follow. Da?


***
Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii la curent cu toate surprizele ce pregătesc. 
Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

Sprijină un scriitor care scrie pentru tine. 
#existaoamenibuni

Și nu uita că visurile devin realitate dacă muncești zi și noapte.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva frumos de zis, te rog din suflet să o faci.
Sunt un om care respectă fiecare ființă și lucru și admir pe cei care luptă pentru visurile lor.
Merg pe principiile: "Împrăștie iubire și iubire vei primi = Dă și-ți va fi dat." "Ce ție nu-ți place altuia nu face."