GRATUIT cărți în engleză - iLive: roman de dragoste și suspans

Am fost și sunt super ocupată cu 14 Nuanțe de Roșu (amintiri din copilăria comunistă) și am uitat de promoțiile pe care le am la cărțile în engleză.

Apropo, chiar dacă am scos-o de pe piață, cartea nu va rămâne în uitare pentru că este mult prea importantă.
Importantă pentru mine dar, mai ales, pentru românii de pretutindeni.

Cred că știi că mi-am început cariera de scriitoare (sau scriitor?) scriind în engleză. Nu?
Ei bine, dacă nu știai, afli acum.
Am scris 10 cărți în engleză - nu foarte groase - pe genere diferite:
  • romane de dragoste
  • suspans
  • memorii - autobiografii - povestiri adevărate 
  • povești scurte și lungi, triste și amuzante 
  • cărți de auto-ajutor - inspirationale și motivaționale. 
Lista o ai aici (apasă).

Două dintre aceste cărți și anume: Oranges at Christmas in a Communist Country (a doua ediție) și It's Never Game Over au fost alese și incluse într-un program special pe Amazon numit „Great on Kindle”. Asta pentru că sunt considerate cărți de înaltă calitate.

Laudă-mă gură că diseară-ți dau friptură. 

Astăzi, 8 septembrie 2018, romanul de dragoste și suspans iLive se poate descărca de pe Amazon în mod gratuit.
Îți trebuie un cont (fără bani, fără card) și un dispozitiv electronic pe care să-l citești.
Dispozitivul electronic poate fi:

  • telefon deștept
  • tabletă
  • e-reader 
  • laptop
  • PC

Deși pe Amazon zice că este format Kindle, asta nu înseamnă că nu-l poți citi pe oricare dintre dispozitivele de mai sus.
Dacă chiar nu reușești să-l citești, descarcă aplicația lor de pe undeva de pe site.




***
Ți-a plăcut ce ai citit? 
Ți-am dat o idee? 
Te-am făcut să reflectezi, să te uiți în oglindă? 

Orice Îmi placeDistribuieComentează, Urmărește sau altă inițiativă pozitivă pe bloguri, platforme de socializare, pagini personale, forumuri, Goodreads, Amazon, Google Books, și oriunde mai crezi tu, este echivalent cu Mulțumesc.  


Cum îmi găsești cărțile? 
Tastezi „cărți de Cristina G.” neapărat cu punct după G. în orice motor de căutare (browser) și-ți vor apărea multe rezultate. 

Dacă cumperi de pe Amazon, ai grijă la costurile de transport. 
Cumpără mai multe cărți odată ca să eviți asta. Cărțile nu se învechesc și sunt optime idei de cadouri. 

Apasă pe link-urile de mai jos și dă Like și Follow. Da?


***
Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii la curent cu toate surprizele ce pregătesc. 
Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

Sprijină un scriitor care scrie pentru tine. 
#existaoamenibuni

Și nu uita că visurile devin realitate dacă muncești zi și noapte.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva frumos de zis, te rog din suflet să o faci.
Sunt un om care respectă fiecare ființă și lucru și admir pe cei care luptă pentru visurile lor.
Merg pe principiile: "Împrăștie iubire și iubire vei primi = Dă și-ți va fi dat." "Ce ție nu-ți place altuia nu face."