Autobiografia mea inclusă în Great on Kindle - Portocale de Crăciun

Câte lucruri bune ți se întâmplă când ai cea mai mare nevoie? 
Când muncești pe rupte și orice lucru pozitiv ți-ar da curaj?
De regulă, nu multe. Parcă-i făcut.

Dacă ești un scriitor auto-publicat, câte recunoașteri ai avut de când ai început această carieră anevoioasă?
Eu, nu multe. Sincer ... Nimic până acum câteva zile când un ziar a publicat un articol despre mine.
Da, este un ziar local, dar este mare lucru pentru cineva ca mine care nu are un agent.

Oricum, după această uimitoare publicitate și realizare, am primit un e-mail de la Amazon, care m-a făcut să izbucnesc în lacrimi ... de fericire!

E-mailul, semnat de un minunat manager de la Amazon, spunea acest lucru:

"Bună Cristina,
Suntem încântați să vă spunem că cartea dvs., Oranges at Christmas in a Communist Country: A Memoir: Inspirational True to Fact Stories (Portocale la Crăciun într-o Țară Comunistă – Autobiografie – Povești Adevărate), a fost înscrisă într-un nou program Amazon beta numit Great on Kindle - un program pentru cărți electronice de înaltă calitate, care facilitează descoperirea de către clienți.

Oranges at Christmas in a Communist Country: A Memoir: Inspirational True to Fact Stories a fost înscrisă în "Great on Kindle" deoarece îndeplinește standardele de înaltă calitate ale programului și include caracteristici pe care cititorii le plac cum ar fi imagini de înaltă rezoluție, conținut X-Ray, Enhanced Typesetting, text liber și multe altele... "


Aceasta este cea mai bună veste pe care am avut-o de când am publicat prima mea carte în decembrie 2016.
Și nu vei crede: aceasta a fost prima mea carte, dar într-o versiune ușor diferită - adică cu multe greșeli de ortografie. Vorbeam engleza de mai puțin de 2 ani.

Pentru tine poate nu înseamnă nimic, dar înseamnă enorm pentru mine.

Această briză de noroc ar putea avea puterea de a rupe lanțul de mult prea multe evenimente negative în viața mea.

După articolul din ziar și acest lucru, cu siguranță cam așa arată.

Și merit pentru că lucrez foarte mult. Nu crezi?
Nu pot să-i mulțumesc îndeajuns lui Amazon. Sunt extrem de fericită.


***
Am mare nevoie de sprijin în mediul online de acea apelez la tine, om cu suflet. 


Orice Îmi placeDistribuieComentează, Urmărește sau altă inițiativă pozitivă pe blog-uri, platforme de socializare, Goodreads, Amazon, Google și oriunde mai crezi tu, este profund apreciată. 

Degeaba mă susții în secret căci oamenii nu vor ști niciodată de ce o faci.
Dacă vrei să mă sprijini și să-mi arăți că mă apreciezi, fă-o în văzul tuturor. Orice act pozitiv îmi crește popularitatea și într-o zi vei putea spune că m-ai cunoscut și apreciat când eram „nimeni”. 
Pe YouTube am diferite vlog-uri la unele dintre aceste poezii nepretențioase.

***
Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să primești cărți și alte obiecte GRATIS. 
Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

Ajută un scriitor român care toată viața a împrăștiat și împrăștie iubire. Și asta în ciuda faptului că a fost scuipată, umilită, trântită la pământ și călcată în picioare fără niciun motiv de nenumărate ființe fără suflet care se consideră oameni. 

Iubire îți doresc! 
Visurile devin realitate dacă muncești zi și noapte


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva frumos de zis, te rog din suflet să o faci.
Sunt un om care respectă fiecare ființă și lucru și admir pe cei care luptă pentru visurile lor.
Merg pe principiile: "Împrăștie iubire și iubire vei primi = Dă și-ți va fi dat." "Ce ție nu-ți place altuia nu face."