Ego

Zilele trecute citeam un articol despre Russell Crowe - unul dintre actorii mei preferați.
Până să devină un actor a cărui interpretare o privesc cu plăcere acum, n-am văzut multe filme cu el. Și asta numai pentru că... seamănă cu fratele meu care a plecat din această lume când era în floarea vârstei.
Când mă uit la Russell, îl văd pe Petrică și... doare.
Dar ăsta este un alt discurs.

După ce m-am forțat să văd Cinderella Man, am decis că merită să simt durerea când îl văd deoarece este un actor incredibil de talentat. Părerea mea, evident.

Articolul ce am menționat la început, se învârtea în jurul unui răspuns ce Russell Crowe a dat pe Twitter unui om ce lucrează în Hollywood. Nu știu sigur dacă-i un regizor, editor, director, etc. Nu-mi amintesc dar parcă a zis că-i creatorul de film.
Ce-mi amintesc este că acest om de Hollywood s-a gândit să-i recomande lui Russell să audiționeze (există cuvântul ăsta în română?) pentru un rol într-un mare film creat de el.

Mesajul pe Twitter a sunat cam așa: „Hey Russell, you should read for...!”
Cică Russel i-ar fi răspuns simplu: „Read for it?!” 

Omul de Hollywood a fost certat de mai mulți oameni (importanți) pentru tweet-ul lui lipsit de tact deoarece actorii de calibrul lui Russel Crowe nu au nevoie să audiționeze pentru un rol.

Nu știu dacă creatorul filmului în chestiune a făcut-o-n mod intenționat sau chiar nu era la curent cum funcționează lucrurile în Hollywood.
Dar am înțeles de ce Russell a răspuns așa.

Apoi am citit comentariile - căci o fac mereu să știu cum gândesc oamenii.
Multe sunau la fel: „Ego much?”
Ceea ce înseamnă că oamenilor nu le-a plăcut că Russell s-a ofensat pentru acea recomandare.

Acum eu nu știu ce-ai zis tu citind răspunsul actorului, dar dacă gândești ca cei ce au lăsat acele comentarii, permite-mi să te întreb dacă ai idee de câți ani i-au trebuit lui Russell să ajungă unde e?

Russell - și oricare alt actor ca el - avea tot dreptul să se simtă ofensat de acea recomandare.

Oamenii ca noi acuză astfel de persoane de mândrie când noi ne ofensăm din orice?

Păi spune-i unui bărbat că mașina lui e urâtă și vezi ce scandal iese.
Spune-i că-i incult și vezi cum sare de fund în sus.

Și bat pariu că ăia care au lăsat astfel de comentarii și gândesc ca ei, sunt persoane trufașe.
Diferența dintre Russell și ei este că actorul a muncit o viață-ntreagă să-și facă o carieră, iar comentatorii comentează de după un monitor.

Toți avem dreptul la o opinie. Dar părerea mea este că-n astfel de cazuri (și multe altele), dacă nu ai nimic frumos de zis, nu zi nimic. 

Da, știu, polemicile vor ieși căci libertatea de expresie este un drept al tuturor.
Dar oare bunul simț nu este o datorie?
Respectul?
Judecata?

Unii se simt ofensați că scriu în engleză pe pagina mea de Facebook și mi-o spun direct.
Adică ar vrea ei să dicteze ce și cum să scriu.
Dacă m-aș duce la ei acasă să arunc cu ouă în geamuri pentru că mă deranjează forma lor, cum s-ar simți?

De ce oamenii negativi au întotdeauna timp să-și exprime opinia?

Ne supărăm din orice iar apoi arătăm cu degetul pe ceilalți care au dreptul să se supere.
Cum zice proverbul ăla: „Vedem așchia din ochiul ăluilalt, dar nu ne vedem bârna din ochiul nostru.”
Și asta-i valabil în toate.



***
Am mare nevoie de sprijin de acea apelez la tine, om cu suflet. 


Orice Îmi placeDistribuieComentează, Urmărește sau orice altă inițiativă pozitivă pe bloguri, platforme de socializare, Goodreads, Amazon, Google Books, și oriunde mai crezi tu, este profund apreciată. 

Degeaba mă susții în secret căci oamenii nu vor ști niciodată de ce o faci.
Dacă vrei să mă sprijini și să-mi arăți că mă apreciezi, fă-o în văzul tuturor. 
Nu te sfii să spui de ce. „Dă și ți se va da.” 
Cei care mă urăsc nu ezită niciodată să mi-o demonstreze cu vorba și fapta. 

Orice cuvânt și act pozitiv public mă poate ajuta să urc încă o treaptă pe scara plină de țepușe a succesului. 
Într-o zi vei putea spune că m-ai cunoscut și apreciat când eram „nimeni”. 
  • https://www.amazon.com/Cristina-G./e/B01N0U3U4P
  • https://www.goodreads.com/author/show/16277613.Cristina_G_
  • https://twitter.com/authorcristinag
  • https://www.facebook.com/authorcristinag/
  • https://www.facebook.com/creatiideCristinaG/
  • https://www.linkedin.com/in/cristinagherghel/
  • https://www.youtube.com/c/AuthorCristinaG
Pe YouTube am diferite vlog-uri la unele dintre aceste poezii nepretențioase.

***
Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii la curent cu toate surprizele ce pregătesc. 
Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

Ajută un scriitor român care toată viața a împrăștiat și împrăștie iubire. 
Și asta în ciuda faptului că a fost scuipată, umilită, trântită la pământ și călcată în picioare fără niciun motiv de nenumărate ființe fără suflet care se consideră oameni. 

Iubire îți doresc! 
Visurile devin realitate dacă muncești zi și noapte


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva frumos de zis, te rog din suflet să o faci.
Sunt un om care respectă fiecare ființă și lucru și admir pe cei care luptă pentru visurile lor.
Merg pe principiile: "Împrăștie iubire și iubire vei primi = Dă și-ți va fi dat." "Ce ție nu-ți place altuia nu face."