Fericirea este o alegere sau Ce esti azi, ai decis ieri

Ai auzit vreodată pe cineva să zică: „Fericirea este o alegere?”
Eu da, am auzit și citit de multe ori fraza asta exactă și multe variante.
Și ce m-am enervat de fiecare dată.
Cum adică este o alegere? 
Ce, eu vreau să fiu amărâtă tot timpul? 
Vreau ca necazurile să se țină scai de mine? 
Nu! Ba dimpotrivă.

În cărțile mele de auto-ajutor, scriu doar din experiență exclusiv pentru cei ce vor să fie ajutați.

Toți avem perioade în care parcă totul merge rău.
Cerul e mereu gri, tună și fulgeră, bate vântul și plouă 24 de ore din 24, 7 zile din 7, 365 de zile pe an - sau 366, după cum se nimerește.
Nu mai vedem soarele răsărind sau strălucind, ci doar întuneric.
Ne rătăcim în obscuritate și lumina de la capătul tunelului este doar pentru cei norocoși, gândim în acele momente. 

Da, știu cum e. De aceea am și publicat una dintre cele mai aiurea cărți scrise vreodată.
E în engleză, nu cred că vrei să-mi citești cele mai negre gânduri care mi-au sfredelit creierul vreme de mulți ani.
Dar, dacă chiar ești masochist, titlul este „The Heaviness of Breathing: A testament of forlorn hope” și se găsește peste tot în mediul online - în format electronic și de hârtie.
Vezi să nu intri în depresie, dar dacă ești deja, cred că vei ieși când vei vedea că nu ești singurul/singura care cade cu zgomot și-și face răni adânci.

Ai auzit des cred că niciun necaz nu vine singur, dar e un fel de lanț. Ieși din una și dai peste alta.
Asta deoarece ne speriem când ni se întâmplă ceva rău și gândim negativ pentru mult timp.
Legea atracției. Ai auzit de ea?
Dar de acest proverb „De ce te temi de aia nu scapi.” ai auzit?

Asta e legea atracției.
Ne este frică de ceva și ne gândim necontenit la acel ceva (sau cineva) și deodată chiar se întâmplă. 

„Dar nu m-am gândit, de ce s-a întâmplat?!”
De multe ori, nu ne gândim în mod voit ci inconștient și iar se întâmplă.
În acest caz ne simțim foarte frustrați când legea atracției intră în ecuație.

Studiez de mulți ani legea atracției și îmi vine să-i dau cu ceva în cap câteodată.
Nimeni nu vrea să fie bolnav, nimeni nu vrea să sufere și totuși, mintea noastră ne joacă feste după feste și atrage răul asupra noastră chiar când zâmbim și credem că suntem pozitivi.
E un discurs tare lung și complicat.

Tu știi că legea atracției vine din Biblie?
„Cere și ți se va da.”

Că vrei sau nu vrei, dacă mintea ta se gândește la necaz, universul îți simte vibrația și-ți dă ce crede că vrei tu. Universul nu face diferență între bine și rău, fantazie și realitate.
Plângi? 
Îți dă mai multe lacrimi.

Cum zice și una dintre legile lui Murphy: „Dacă ceva rău se poate întâmpla, se va întâmpla.” sau ceva de genul.

Și-atunci cum scăpăm de necazuri dacă însăși mintea noastră cere răul fără să vrea? 
Facem tot ce ne stă în putință să ne schimbăm modul în care gândim.
Aceasta este cheia succesului. Și nu, nu mă refer la succesul la bani (numai) dar la succesul în toate/viață în general.

„Fericirea se învață.” 
Nu știu cine a zis asta, am citit-o într-o carte de auto-ajutor acum mulți ani.
Însă asta nu este ceva care se întâmplă peste noapte.
Trebuie să muncim din greu cu, de fapt, împotriva minții noastre.
Trebuie să o facem să înțeleagă că suntem capabili și merităm să fim fericiți.
Dar nefericita se zbate și refuză că cică nu i se pare natural să gândească așa ceva.
Rea, minte rea!

Despre asta scriu în cărțile mele, în special în cartea „Ce Ești Azi, ai Decis Ieri” care este în lucru.
La fel și coperta.
Dar varianta asta este faină, nu? 
Am cerut părerea cititorilor mei și mulți mi-au dat prețioase idei.
„Fă lumină în viața ta” este una dintre ele și mă gândesc s-ar potrivi grozav ca subtitlu.
Tu ce zici?


Dacă ești interesat de cărțile pe care le-am publicat deja, vizitează aceste linkuri:


Pentru cărțile de hârtie (paperback), vezi aici:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva frumos de zis, te rog din suflet să o faci.
Sunt un om care respectă fiecare ființă și lucru și admir pe cei care luptă pentru visurile lor.
Merg pe principiile: "Împrăștie iubire și iubire vei primi = Dă și-ți va fi dat." "Ce ție nu-ți place altuia nu face."