GRATIS 14 Nuanțe de Roșu - Carte de Cristina G. caută cititori


Dragi iubitori de lectură, în special fani ai cărților de memorii, vouă mă adresez în acest articol.
Voi aveți puterea să mă ajutați, dacă vreți. Și nu degeaba.

14 Nuanțe de Roșu: Amintiri din Copilăria Comunistă (Epoca de Aur), nu este încă gata de publicare cum am sperat să fie până acum, aflându-se în editare. Asta pentru că are 420 de pagini și este mult, mult prea lungă.
În final vor rămâne între 200 și 250 de pagini.

Cu toate că azi nu-i gata, cartea are nevoie de cititori cât mai curând posibil. 

Așa că o voi oferi GRATIS în format PDF - deocamdată - tuturor celor care-și vor exprima interesul în privat prin intermediul poștei electronice (criopax@gmail.com), sau pe Facebook.

De ce fac asta? 
Pentru că am nevoie de comentarii, numite recenzii, pe Amazon, Goodreads și Google. 

Poți să lași un comentariu la această postare, dar fără o adresă de email, nu pot să ți-o trimit.

În câteva zile, voi fi în gradul să o ofer și-n alte formate electronice cum ar fi mobi, ePub, eBook și nu mai știu ce.

Cartea în format PDF, se poate citi pe orice aparat electronic care are un sistem de operare Android sau Apple cu PDF instalat:
  • telefoane deștepte
  • kindle
  • tablete
  • și evident, laptopuri și calculatoare.
Memoriile sunt relatate în ton șăgalnic,  sub formă de roman și, pe alocuri, te vor duce cu gândul la Amintirile din Copilărie ale lui Ion Creangă. 

Această carte, deși nu este prima în limba română ce public, este cartea mea de debut în țara natală pe care o iubesc nespus de mult.

Am lucrat infinit de mult la toate paginile, și fiecare cuvânt este o parte din inima mea.
Mi-aș fi dorit din tot sufletul ca tata să țină cartea, care este dedicată în special lui, în mâinile lui tremurânde. Dar n-am terminat-o la timp.
Atât de tare m-a zguduit plecarea lui într-o lume mai bună că, pentru mai mult de 3 luni, n-am fost în stare să scriu un singur rând în niciuna din cărțile mele.

Numai acum câteva săptămâni am reușit să ies din apatie și de atunci lucrez  zi și noapte pentru că vreau să-ți ofer o carte cum n-ai citit de mult.

În paginile cărții nu acuz, nu denunț și nu atac pe nimeni, ci expun cu simplitate și infinită candoare adevăruri comuniste ce mulți nu cunosc.

Am investit infinit în aceste memorii și am făcut sacrificii ce nu pot să dezvălui încă.

Nimic nu este mai important pentru mine decât prețuirea și recunoașterea cititorilor. Am renunțat la viața însăși pentru a scrie ce am în minte și în suflet. 

Muncesc pe brânci de foarte mulți ani, dar numai acum 3 ani am început să public și să doresc să fiu recunoscută ca autoare.

Nu scriu din vanitate și nu-mi crește inima când îmi văd numele pe coperta unei cărți. Există o infinitate de nume pe o infinitate de cărți. Un nume nu înseamnă nimic.
Însă din ochi îmi cad lacrimi calde pentru că... Merit. Nu am avut nimic gratis. 

Doresc să nu ai niciun dubiu căci fiecare rând este adevărat, chiar dacă ți se va părea poveste.

Știu că nu poți să mulțumești pe toată lumea și mă aștept la multe critici și atacuri gratuite, dar cred cu tărie, și știu precis că sunt oameni ce-mi vor iubi până la lacrimi cartea.
Sper din suflet că și tu te vei afla printre acei oameni pentru că, fără tine, cititor cu suflet, eu nu aș exista.
Îți mulțumesc pentru sprijin.


Coperta este încă în lucru și ea, după cum ai notat.
Dacă vrei să-ți exprimi părerea și asupra ei, aș fi foarte fericită.



***
Am mare nevoie de sprijin de acea apelez la tine, om cu suflet. 


Orice Îmi placeDistribuieComentează, Urmărește sau orice altă inițiativă pozitivă pe bloguri, platforme de socializare, Goodreads, Amazon, Google Books, și oriunde mai crezi tu, este profund apreciată. 

Degeaba mă susții în secret căci oamenii nu vor ști niciodată de ce o faci.
Dacă vrei să mă sprijini și să-mi arăți că mă apreciezi, fă-o în văzul tuturor. 
Nu te sfii să spui de ce. „Dă și ți se va da.” 
Cei ce nu mă plac nu ezită niciodată să mi-o demonstreze cu vorba și fapta (aș prefera s-o facă cu gândul dar unde-i distracția?). 

Orice cuvânt și act pozitiv public mă poate ajuta să urc încă o treaptă pe scara plină de țepușe a recunoașterii. 
Într-o zi vei putea spune că m-ai cunoscut și apreciat când eram „nimeni”.  

Cum îmi găsești cărțile? 
Tastezi „cărți de Cristina G.” neapărat cu punct după G. în orice motor de căutare (browser) și-ți vor apărea multe rezultate. 

Sau apeși pe link-urile de mai jos.
    Pe YouTube am diferite vlog-uri la unele dintre aceste poezii nepretențioase.

    ***
    Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii la curent cu toate surprizele ce pregătesc. 
    Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

    Ajută un scriitor român care toată viața a împrăștiat și împrăștie iubire. 
    Și asta în ciuda faptului că a fost scuipată, umilită, trântită la pământ și călcată în picioare fără niciun motiv de nenumărate ființe fără suflet care se consideră oameni. 
    Dar asta-i viața, nu?

    Iubire îți doresc! 
    Visurile devin realitate dacă muncești zi și noapte


    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Dacă ai ceva frumos de zis, te rog din suflet să o faci.
    Sunt un om care respectă fiecare ființă și lucru și admir pe cei care luptă pentru visurile lor.
    Merg pe principiile: "Împrăștie iubire și iubire vei primi = Dă și-ți va fi dat." "Ce ție nu-ți place altuia nu face."