A apărut 14 Nuanțe de Roșu - Amintiri din Copilăria Comunistă


Drag cititor,

Te anunț cu mare bucurie că - în sfârșit - am reușit să public cartea de memorii comuniste: 14 Nuanțe de Roșu.

Deocamdată a apărut în format digital pe Google. Caut-o scriind „cărți de Cristina G.” sau ”14 Nuanțe de Roșu de Cristina G.”
Însă cel mai târziu mâine, luni 27 august 2018, apare și în format print (de hârtie). Asta va fi pe Amazon.
Însă Amazon o distribuie la cerere în librării fizice și multe alte platforme online.
Tot mâine apare în toate formatele digitale (ePub, eBook, mobi, etc.) și pe Draft2Digital, Scribd, și... peste tot practic.

Un singur lucru îmi adumbrește bucuria: nu am reușit să-i dau un preț „rezonabil”.
Deoarece public singură pe CreateSpace, Amazon (dar nu numai), aceste platforme îmi sugerează un preț minim ce include costul de imprimare (al cărții) și comisionul lor (de găzduire - desfacere - și vânzare). Pe bună dreptate aș zice.
Însă asta face ca prețul final să fie dublu decât l-aș fixa eu.
Este complicat de explicat, dar poate m-am făcut înțeleasă.

Pentru că știam că prețul o să fie mare (proporțional cu numărul de pagini), am împărțit cartea în două, sperând să le fixez un preț rezonabil.
Nu a funcționat pentru chiar și așa, sunt multe pagini.

În acest moment cartea are 3 volume intitulate după cum urmează:
  • 14 Nuanțe de Roșu – Amintiri din Copilărie: Vremuri Apuse = 290 pagini
  • 14 Nuanțe de Roșu – Amintiri din Copilărie: Toate-s Vechi = 280 de pagini
  • 14 Nuanțe de Roșu – Amintiri din Copilărie: Memoriile Complete – Epoca de Aur = 550 de pagini
Mă gândesc să public un al patrulea volum cu o selecție mică de amintiri cu mai puțin de 130 de pagini ca să dau posibilitatea tuturor celor interesați să-l cumpere. 
  • Vremuri Apuse - primul volum - conține memoriile cele mai dragi mie pe care le consider de o mare importanță culturală. Să zicem că aceasta este partea care se aseamănă cel mai mult cu „Amintiri din Copilărie” de Ion Creangă, adică partea veselă. Dar nu e toată super veselă.  
  • Toate-s Vechi conține fel de fel de memorii dragi, însă acestea sunt cu un impact emoțional mai mare decât primul. În plus, acestea conține câteva capitole de după comunism. 
  • Epoca de Aur le conține pe ambele. Râs cu Plâns. 
Depinde de gusturi, percepții și perspecitive. 

Dacă aș fi publicat sprijinită de o editură, cred că prețul ar fi fost mai mic. Dar nu pot să jur.

Mulțumesc din suflet celor ce și-au arătat interesul pentru carte prin intermediul mesajelor personale (platforme de socializare, email, bloguri). 

Fără cuvintele lor de încurajare, n-aș fi reușit să ajung aici. Veșnică recunoștință.

Să zic că fost o muncă colosală... este puțin.  
Editorul s-a îmbolnăvit chiar de la început și am făcut totul singură.
În ultima săptămână am lucrat câte 16 ore pe zi, fără pauză.
Nu am gătit ca să nu pierd timp. Am mâncat ce-am găsit prin casă. Iar câteodată n-am mâncat deloc.
7 zile am corectat greșeli gramaticale, de exprimare, erori de tastare, și câte și mai câte.
Mi-am pus mâinile în cap de câte greșeli am reușit să găsesc chiar după și a treia citire, a patra și tot așa.

Pentru nu știe ce înseamnă să publici singur și să te ocupi de fiecare pas fără niciun ajutor, îți spun că mă bucur pentru tine că nu știi.

Să scrii este o jucărie, după vine greul. Poți să ajungi în cămașă de forță. 

Iată numai o idee de ceea ce fac fără niciun ajutor, după ce am învățat luni în șir (singură că sunt autodidact):

  • formatarea în mai multe feluri (eBook + și print = sunt formatări complet diferite)
  • editarea
  • coperțile = am făcut vreo 200 de variante până să mă decid care și cum. Mulțumesc pentru sugestiile voastre deosebit de prețioase
  • descrierea
  • publicarea pe site-uri în formate diferite cu cerințe diferite (cartea + copertă)
  • publicitatea
Ultimul pas este cel mai greu și imposibil de făcut singură. 
De aceea îndrăznesc să apelez la tine, da la tine! 
Oricine ești și orice gust ai avea în literatură, te rog, împarte cu prieteni și dușmani aceste postări (articole). 


Dă sfoara în țară și în întreaga lume că a ieșit o carte considerată patrimoniu cultural pentru generațiile de ieri, de azi și de mâine. 
O carte care va rămâne de actualitate pentru eternitate. 
Pagini culme de istorie și anul acesta este Centenarul României. 

Amintiri și întâmplări reale din viața unui om simplu, de la țară, ce a trăit în Epoca de Aur. 

Nu uita că orice carte poate fi făcută cadou cu orice ocazie. 
Dacă cumperi de pe Amazon (sau alte platforme online), ai grijă la taxele de transport. 
Cumpără mai multe cărți odată căci nu expiră. 


Oferta GRATIS despre care am scris aici, rămâne valabilă în schimbul unei recenzii. 

Cine este înscris la scrisoarea ocazională, primește (gratuit) un extras în câteva zile.

Mulțumesc tuturor pentru sprijin și dacă toate merg cum trebuie, în septembrie am o altă mare surpriză pentru cititorii români care-mi apreciază munca. 

Merg să mănânc.
Dar poate ar trebui să merg la o plimbare să-mi limpezesc mintea.
Nu mai știu pe ce lume trăiesc.
Cartea ar fi trebuit să iasă ieri, sâmbătă 25 august, peste tot.
Dar n-am reușit să fac tot așa cum mi-am propus.




***
Ai apreciat ce ai citit? 

Orice Îmi placeDistribuieComentează, Urmărește sau altă inițiativă pozitivă pe bloguri, platforme de socializare, pagini personale, forumuri, Goodreads, Amazon, Google Books, și oriunde mai crezi tu, este profund apreciată. 

Fiecare cuvânt și act pozitiv public îmi dă curaj să merg mai departe. 

Cum îmi găsești cărțile? 
Tastezi „cărți de Cristina G.” neapărat cu punct după G. în orice motor de căutare (browser) și-ți vor apărea multe rezultate. 

Sau apeși pe link-urile de mai jos și dai Like și Follow. Da?
    Pe YouTube am diferite vlog-uri la unele dintre aceste poezii nepretențioase.

    ***

    Sprijină un scriitor care scrie pentru tine. 
    #existaoamenibuni

    Și nu uita că visurile devin realitate dacă muncești zi și noapte


    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Dacă ai ceva frumos de zis, te rog din suflet să o faci.
    Sunt un om care respectă fiecare ființă și lucru și admir pe cei care luptă pentru visurile lor.
    Merg pe principiile: "Împrăștie iubire și iubire vei primi = Dă și-ți va fi dat." "Ce ție nu-ți place altuia nu face."