Apel umanitar: Citește pentru Mirabela!

Drag iubitor de lectură,

Așa cum am scris și pe alt blog, https://devorbacucristinag.blogspot.com/2019/03/citeste-ada-pentru-mirabela.html, vreau să ajut cum pot la salvarea Mirabelei.

Și cum tot ce am avut am investit în construirea căsuței pentru mama mea, am decis ca toate câștigurile nete din vânzarea romanului ADA să fie donate Mirabelei.

De ce ADA și nu o altă carte? 
Îți vei da seama când o s-o citești.

Apel umanitar: Citește Ada de Cristina G. pentru Mirabela

ADA este un roman de dragoste pentru suflete sensibile.

Uite ce părere a avut o cititoare despre această poveste de iubire:

Apel umanitar: Citește ADA de Cristina G. pentru Mirabela


Romanul este publicat în ambele formate: electronic și tipărit.

Versiunea electronică poate fi cumpărată de pe:
  • Apple Books
  • Kobo
  • Playster
  • Scribd
  • Tolino
  • 24Symbols
  • OverDrive
  • bibliotheca
  • Baker & Taylor
  • Google Play Books
apăsând pe acest link: https://books2read.com/adaromandecristinag

Pentru fiecare carte cumpărată cu $2.99, $1.78 este câștigul net care va fi donat în contul curent deschis în numele Mirabelei. 

Apel umanitar: Citește ADA de Cristina G. pentru Mirabela


Pentru cei care preferă să țină cartea-n mâini și să simtă mirosul cernelii, versiunea tipărită poate fi cumpărată de pe Amazon.

Fă atenție la prețul transportului care depinde de la țară la țară.

Haideți să ne mobilizăm cu toții ca să o ajutăm pe Mirabela.
Haideți să facem ceea ce am vrea ca alții să facă pentru noi.

Când e în joc viața unui om și cel mai mic ajutor contează.

Te rog din suflet să împarți această postare cu toți prietenii tăi. Nu știi care vrea să citească istoria Adei, chiar dacă nu iubește lectura prea tare, de dragul Mirabelei. 
Ajută-mă să ajut pe alții. 

Dacă ești un blogger de carte (sau ai cititori care iubesc lectura) și dorești să împarți pe paginile tale această inițiativă, contactează-mă, căci am scris o postare specială pentru asta.

Iar dacă vrei să donezi direct campaniei #ajutorpentrumirabela apasă pe https://www.facebook.com/donate/387760375389839/10213301669763945/.

Unde-i unul nu-i putere...

Dă și îți va fi dat. 
Mai multe detalii despre Ada și această inițiativă aici:
Însănătoșire grabnică și completă, Mirabela! 
Putere, curaj și încredere celor ce o iubesc și o susțin cu gândul, fapta și cuvântul. 

#ajutorpentrumirabela
#citestepentrumirabela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva frumos de zis, te rog din suflet să o faci.
Sunt un om care respectă fiecare ființă și lucru și admir pe cei care luptă pentru visurile lor.
Merg pe principiile: "Împrăștie iubire și iubire vei primi = Dă și-ți va fi dat." "Ce ție nu-ți place altuia nu face."