Cum intri în anul nou


Dragul meu cititor, 

Nu știu tu cum intri în anul nou, dar eu mă pregătesc să intru cu inima, mintea și casa curată, cu trupul îmbăiat și sufletul golit de durere. 

Banal, cliché, siropos... gândești tu, poate. 
Nu te contrazic. 

Nu mai scriu des pe bloguri, cum o făceam odată. 
Am mai zis asta, am prea multe acum (în jur de 80 – vezi profilul meu de blogger aici –  link direct). 
Aș vrea mult de tot. 
Deseori intru să mă ocup de ele, că mi-e dor. Mi-e așa de dor... să vorbesc cu tine... Bine, să vorbesc este incorect, să-ți scriu ție, că știu că unii dintre voi așteaptă știri de la mine. 
Unii dintre voi – oameni cu suflet mare – îmi trimit mesaje să mă întrebe pe unde mai sunt, ce mai fac, unde-mi sunt cărțile pe care le-am anunțat de așa mult timp etc. 

Sunt scriitoare, scriu cărți acum. Tot pentru tine. Doar pentru tine. Dar publicarea de cărți nu este ca publicarea de postări. 
Așa cum nici vara nu-i ca iarna. 
E greu să știu cine le citește. Numai dacă ai avut 5 minute să lași o recenzie. 
Și unii o fac. Da. 

Recenziile de la „Publică Gratuit și Vinde-ți Singur Cartea” m-au făcut să mă emoționez profund. 
Nu există satisfacție mai mare pentru un autor de cărți motivaționale să citească că scopul a fost atins. 
Pe această cale, țin să-ți mulțumesc din adâncul inimii pentru generozitatea ta. 

Să aflu că ai înțeles exact ce am avut în minte când am scris acele rânduri pentru visătorii care vor să-și ia în mâinile proprii destinul, mi-a făcut inima să tresalte de bucurie și ochii să-mi danseze în lacrimi. 
Recunoștință eternă. 
În a doua ediție îmbunătățită și actualizată a acestei cărți, ți-am lăsat un mesaj. 
Ție. Da. 

Și apropo de asta, ai văzut noile mele cărți de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală? 
  • O miriadă de Afirmații Pozitive pentru Femei & Bărbați – Puterea Subconștientului – această carte are trei versiuni. Una pentru femei, una pentru bărbați și una care le conține pe amândouă.
Nu este mare diferență între afirmațiile pentru femei și afirmațiile pentru bărbați, este doar chestiune de semantică și individualitate. Dacă citești una, este superfluu să o citești pe cealaltă.
  • Motivație, Îndrumări și Afirmații Pozitive pentru Artiști & Creatori 
coperte carti pentru dezvoltare personala de cristina gherghel


Sunt super folositoare celor determinați să-și schimbe destinul. 
Vreau să te motivez să lupți pentru visurile tale. Tu, singur împotriva tuturor și în ciuda tuturor vicisitudinilor. 
Numai cei care se dau bătuți nu-și îndeplinesc dorințele. 

Cea mai așteptată carte a mea, despre care sunt întrebată des, „Ce Ești Azi, ai Decis Ieri,” apare în curând. 
Stai pe fază, dacă ești interesat. 

În lucru sunt și câteva romane. Unele dintre ele vor fi lansate în 2023. 
  • Eugenia
  • Flori de Cireș
  • Șuvițe de Viață 
  • O Viață în Cuvinte 
  • Reparatorul de Piane 
  • Și dacă Ploaia s-ar Opri
  • Lejeritatea Ființei Umane 
Cum intru tu în anul nou, este treaba ta până la urmă. 
Aș vrea ca tu să intri cu entuziasm și voie bună. 
Eu intru cu speranță și gândire pozitivă, de aceea scriu așa de mult despre afirmații pozitive. 
Dar ce zic, nu numai că scriu, dar și înregistrez multe pentru tine și le public pe rețelele mele de socializare, platforme varie, bloguri etc. 
Probabil știi deja, poate le-ai și ascultat. Dacă nu, uite aici niște linkuri directe: 
Drag om bun, îți doresc din profundul inimii mele un an glorios, plin de sănătate,  iubire, pace și prosperitate. 

În cazul în care ai timp liber, consideră să scrii o recenzie la cărțile mele pe care le-ai apreciat. 
Cum am scris mai înainte, așa știu că ți-am dat o idee sau te-am făcut să lupți pentru visurile tale. Ori poate ți-am stârnit un zâmbet. 
Sunt faimoasă pentru asta. 
Accesează cu grijă, dacă nu iubești accentul moldovenesc. 


🕮🎁

Cărțile mele se găsesc peste tot online, în ambele formate: electronic și de hârtie. 
Le poți avea GRATUIT dacă dorești să le recenzezi
Contactează-mă prin formularul de contact. Pe rețelele de socializare intru rar. 

💞💛💙

Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală
Dar nu numai. ☺️

Credit fotografii: Unele sunt de pe Pixabay, altele de pe PngTree

Disclaimer 
O parte dintre linkurile de pe blog sunt linkuri de afiliat. 
Asta înseamnă că eu câștig un procent din eventualele vânzări generate de aceste linkuri și bannere. 
Pentru detaliile complete, apasă aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva frumos de zis, te rog din suflet să o faci.
Sunt un om care respectă fiecare ființă și lucru și admir pe cei care luptă pentru visurile lor.
Merg pe principiile: "Împrăștie iubire și iubire vei primi = Dă și-ți va fi dat." "Ce ție nu-ți place altuia nu face."