Comentează și câștigă haine și cărți!

Hai la cadouri, cadouri, cadouri avem! 
Multe măricele și puține mărunte! 

Update noiembrie 2022 
Din motive greu de explicat, am fost nevoită să renunț la acest proiect. Concursul nu s-a mai făcut. 
Îmi cer mii de scuze. 
Mă voi revanșa cumva. 

Salut,

În octombrie 2022, eu, Cristina Gherghel, am hotărât să lansez o campanie de premiere a ta, adică a cititorului și ascultătorului meu, care decide să lase comentarii pertinente subiectelor vlogurilor publicate de mine în această lună pe canalul meu de YouTube



Comentariile lungi sau scurte, legate de tema fiecărui vlog în parte, este musai să conțină unul dintre hashtagurile: #cristinagherghel și #14nuanțederoșu.

Dacă nu știi, 14 nuanțe de roșu este ultima carte pe care am publicat-o cu numele Cristina G.
Exemplu la vlogul despre bârfe:


„Ce tot atâta bârfe, bârfă. Toți bârfim! Cui îi pasă? Mie nu, #cristinagherghel. M-ai făcut să ascult până la capăt, doar pentru vreau neapărat să am autograful tău pe #14nuantederosu!”

Simplu, nu? 

Menționez o parte dintre premiile oferite: 
  • Un lănțișor placat cu aur cu medalion chakra
  • O pereche de cizme scurte, îmblănite, roz deschis
  • O sumedenie de rochii
  • Și evident, și un număr de exemplare ale cărții 14 nuanțe de roșu 
  • Plus, o serie de cadouri surpriză
Dacă vreunul dintre premiile puse în joc, îți surâde, înscrie-te la canalul meu de YouTube și stai cu ochii pe următoarele mele vloguri.

Mai multe detalii și regulamentul aici: https://scriitorcristinag.blogspot.com/p/regulament-concurs-oct-22.html

Ciao, abia aștept să-ți citesc părerile. 


Aici ai vlogul de pe YouTube 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva frumos de zis, te rog din suflet să o faci.
Sunt un om care respectă fiecare ființă și lucru și admir pe cei care luptă pentru visurile lor.
Merg pe principiile: "Împrăștie iubire și iubire vei primi = Dă și-ți va fi dat." "Ce ție nu-ți place altuia nu face."