Un nou an glorios, bogat în sănătate și mănos în reușite!


Uite că am ajuns și la sfârșitul anului. 
Și ce an plin de încercări grele am avut!  
Parcă nu-mi vine să cred că am supraviețuit!

Și tu?! 
Te înțeleg.

Mă tem că anul ce-a trecut nu a fost greu doar pentru tine sau pentru mine, ci pentru mult prea multă lume.
Și, dacă ne gândim în retrospectivă și suntem cinstiți față de noi, aproape la fiecare sfârșit de an am gândit la fel.
Pfiu! „S-a mai dus un an îngrozitor...”

Dar dacă suntem rezonabili și vrem să vedem ce este în jurul nostru, ajungem la concluzia că altora le-a fost și le este infinit mai greu decât ne este nouă. Și mai mult, aceștia nici nu au speranțe pentru un viitor mai bun.
Ceea ce noi nu putem spune.
În lumea noastră totul se poate întâmpla.

Dacă nu am pierdut pe nimeni  (adică nu s-a dus într-o lume mai bună)  și dacă sănătatea noastră (sau a celor dragi) nu a fost pierdută ireversibil, restul se poate rezolva.
Iar durerea pierderii cuiva trece odată cu anii.
Eu asta știu din proprie experiență.

În materialul din ziarul de Roman - care va fi publicat zilele acestea - am mărturisit că în 2019 am avut foarte multe visuri, planuri și expectative care nu au devenit realitate.
Din această cauză, acum când toți se pregătesc să sărbătorească trecerea dintre ani, eu mă pregătesc să plec din nou în străinătate.
Am inima cât un purice de îngrijorare.
Tu, dacă mă urmărești, știi de ce m-am întors în țară la începutul anului.
Știi ce-am avut în joc.
Știi prin câte am trecut și câte am sacrificat ca să mă ocup de mama mea.
Dar uite că am ajuns într-un moment în care toate eforturile și suferințele mele par să fi folosit la nimic.
Totul pare în zadar.
În acest moment, totul e suspendat în aer de un fir de păr.
O simplă adiere de vânt ne poate fi fatală la toți.
Viitorul pare o sabia lui Damocles.
Dar nu pot să-mi pierd încrederea.
Ceva se va întâmpla și, printr-un miracol, mama va fi bine.
Că tot ce-i bun pe lumea asta este un miracol.

Așa trebuie să gândim toți.
Și nu ar trebui să ne concentrăm pe suferința personală, desconsiderând sau călcând în picioare durerile altora.
De multe ori, cei ce nu se plâng sunt cei mai nenorociți.

Orice s-ar întâmpla, speranța și dorința de a trece peste obstacole și de a face bine, chiar când nimeni nu pare să aprecieze, să nu ne părăsească niciodată!

Îți doresc un an glorios, bogat în sănătate, mănos în reușite, fertil în iubire, abundent în înțelegere și roditor în pace sufletească!

Un nou an glorios, bogat în sănătate și mănos în reușite!-Cristina G. Gherghel
Fotografie de pe Pixabay


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai ceva frumos de zis, te rog din suflet să o faci.
Sunt un om care respectă fiecare ființă și lucru și admir pe cei care luptă pentru visurile lor.
Merg pe principiile: "Împrăștie iubire și iubire vei primi = Dă și-ți va fi dat." "Ce ție nu-ți place altuia nu face."